середу, 30 травня 2012 р.

Російський режисер, який зняв короткометражний фільм з Кевіном Спейсі (відео)

Уявіть собі, що ви російський, нікому не відомий режисер. І уявіть, що вам дуже хочеться зняти в своєму фільмі якусь зірку голлівудського масштабу, наприклад, Кевіна Спейсі. Реально? Олексій Нужний доводить, що цілком.

- А ти знаєш, що Кевін Спейсі в даний момент знімається у молодого російського режисера? - Запитав мене знайомий, близький до кіношним колам.
- Ні, - відповідаю. - А що за кіно?
- Судячи з усього, хороше. Короткометражка про СРСР. Він скоро повернеться з Лос-Анджелеса. Можу вас познайомити - поспілкуєтеся. Він просто незвичайний!
- Хм! Цікаво. А може тоді, за одне, запитаєш, не погодиться він дати інтерв'ю для спільноти drugoe_kino?

Олексій Нужний, саме так звуть мого співрозмовника, - переможець міжнародного конкурсу молодих сценаристів, проведеного ірландським віскі Jameson і Trigger Street Production, компанією, створеною Кевіном Спейсі, на рахунку у якої такі картини як «Соціальна мережа», «21», «Психоаналітик» , «Біля моря». Обійшовши на фінішній прямій більше сотні найсильніших робіт, сценарій Олексія був визнаний найкращим.

При всьому при тому, Олексій тримається скромно, до кожного свого утвердження додає застереження «я можу помилятися» і, кажучи про те, що не любить підвищеної уваги до себе, з іронією називає себе «монах у каптурі». Намагається говорити про друзів і колег, навіть коли я задаю прямі запитання про нього самого. З іншого боку, буквально з перших же хвилин спілкування Олексій заражає своєю енергійністю, говорить впевнено, жваво і, що називається, «очі горять».

Роботу Олексія Потрібного, фільм «Конверт», можна буде подивитися в травні. Кому цікавий репортаж самого Олексія з місця подій, можете заглянути в його невеликий блог. А мені ж поки дуже цікаво просто поспілкуватися з героєм нашого часу і, можливо, дізнатися секрети його успіху.

- Олексію, у мене до тебе така пропозиція. Твій новий фільм завершує постпродакшн. Я його ще не бачив. Ти сам ще не бачив його фінальну версію. Тому, пропоную побудувати нашу розмову швидше навколо твоєї особистої історії, історії твого успіху. І пропоную тобі такий експеримент - давай зробимо інтерв'ю у вигляді сценарію фільму про тебе? Підходить?
-
Відмінно! Мені навіть подобається це. Я дуже не люблю шаблони.

- Чудово. Тоді для початку нам потрібна ... зав'язка?
- Так. Потрібно подія, яка відразу змінило долю героя. Коли мені повідомили, що мій сценарій був визнаний кращим, я зрозумів, що життя моя змінилася. І я вже зовсім не такий як був учора. Але при цьому, мене все ще тримають старі справи - наприклад зйомки документального фільму в Москві, але думки мої вже були в новому проекті, в Америці. І ось я перебував на такій розтяжці - між старим і новим. Від цієї катавасії реально голова йшла обертом. До речі, сама сцена дуже кумедна вийшла. Я в який вже раз говорю по скайпу з американцями, при цьому я моторошно спізнююся на інші свої зйомки. А вони все затягують. Говорять про всяку нісенітницю, «за життя». І ось чую фразу серйозним таким голосом «Тепер важлива новина.На жаль ... »І тримають паузу. Дивляться на мою реакцію. У мене всередині аж все впало. «На жаль ... тобі потрібно розчистити свій графік, щоб приїхати в Америку». І я такий «А-а-а, спасибі! Вибачте, але я спізнююся ». Вимкнув і втік. Думаю, вони в шоці були!

- А як ти взагалі в кіно потрапив? Як на конкурсі цьому опинився? Я думаю, нашим сценарієм потрібен якийсь Флешбек, передісторія?
- У мене це було так. Я вже, порівняно давно пишу сценарії. У мене кілька повнометражних робіт в прокаті. Але ось одного разу я зловив себе на тому, що мені відверто не подобається, як мої сценарії втілюють в життя. Я зрозумів, що ще трохи - і я просто закину писати. Тому я став посилено вивчати режисуру - читати, спілкуватися з режисерами, акторами, шукати своє режисерське світогляд, стиль, підхід. І тут я випадково натикаюся на конкурс кіносценаріїв для Кевіна Спейсі. Переможець отримував право втілити свій сценарій. І я думаю: «Уау! Ось це мій шанс! ». І я засів за новий сценарій.

- Але за законами жанру не всі ж проходило гладко? Тобі ж напевно доводилося проходити через певні випробування?
- Так. Перш ніж мій сценарій взяли в роботу, я проходив купу інтерв'ю в скайпі з продюсерами. Мені доручили зрежисирувати окрему сцену. Мене оцінювали з усіх сторін, і я повинен був довести, що я здатний зняти свій фільм. При тому, що я майже не говорю по-англійськи! Ну тобто на рівні «Моя твоя не розуміти». А питання ж, які мені задавали, були типу «Що ти, Олексію, як режисер, можеш дати нам?». Тобто це були дуже серйозні питання, і мені на них потрібно було не просто відповісти, а здивувати їх! Крім того, мені треба було поєднувати участь в конкурсі з моєю повсякденною роботою. Я часом спав по годині в день, іноді в машині.

Російський режисер, який зняв короткометражний фільм з Кевіном Спейсі (відео)

- Але знову ж таки за законами жанру у тебе повинні були бути друзі, «чарівні помічники», які тебе підтримували. Або може навчили чогось. Розкажи про них.
- Ну по-перше, це звичайно ж моя дівчина Аня. Вона підтримувала мене весь цей час, була мої перекладачем. І ще вона мені постійно говорить: «Леха!Розслабся! І просто дивися кіно ». По-друге, мій друг і співавтор, крутий драматург Коля Ковбас. Ми завжди ділимося один з одним думками - це допомагає поглянути на себе зі сторони. На ньому я перевіряв свій сценарій. І Коля був, до речі, першим, хто його прочитав. А в Америці я зустрівся з Полом Брауном - продюсером і сценаристом «Секретних матеріалів», я вчився у нього в Москві. Він прочитав мій сценарій і сказав: «Олексій, мені дуже подобається, що в драмі ти шукаєш комічне, а в комічному - драму». Мене така оцінка, звичайно ж, дуже надихнула. І, до речі, я взагалі багато вчився. У мене три освіти, курси, тренінги. Не тільки по кіно, а й по психології, з філософії. Вивчав теорію, займався особистісним ростом. Адже кіно - це історія конкретної людини або конкретних людей. І все, що виходить з людини, обертається навколо людини - це все про кіно. Я ось рік тому лежав у міській лікарні. І я попросився в палату до цього бомжем, спеціально для того, щоб почути незвичайні, дивні історії. Ці справжні історії допомагають створювати живого героя в моїх сценаріях.

'Envelope' starring Kevin Spacey / «Конверт» з Кевіном Спейсі у головній ролі

- У хорошій історії головний герой завжди приходить до якоїсь кульмінації, до якогось моменту істини. Де він в твоїй історії? Там де ти переміг у конкурсі?Або там, де ти вже зняв фільм?
- Не там і не там. Знаєш ... Самий напружений момент у мене був ось який.За кілька днів до першого знімального дня ми зібралися усією знімальною групою. Мене представили як режисера. І ось стою я, людина з іншою мовою, молодий режисер, не зняв жодної серйозної роботи ... Стою перед командою мега-професіоналів. І ось розумію, що від мене чекають ... І мені потрібно зробити щось незвичайне. Щоб вони всі мені повірили. Повірили мені як режисеру, повірили в успіх спільної справи. Повірили і надихнулися. І мені допомогло таке, ось знаєш ... зухвале трошки відношення, елементи шоуменства. Я свого часу займався стенд-апом і коли мені дали слово, у мене тако-о-ой політ пішов! <На цих словах Олексій, і без того яскраво ілюструє свою історію жестами, пожвавився ще сильніше.> Я за три хвилини зарядив їх не просто якийсь філософією, не просто смисловим навантаженням фільму, не тим, що зараз ми хлопці всі разом повинні що -то зробити. Я заразив їх якимось настроєм всього того, що буде на зйомках. Ще я сказав своїй групі: «Хлопці, я знаю, що я роблю. Я вважаю, що треба робити ось так і ось так. І якщо зараз хтось вважає інакше, то ви можете це висловити. Ми обов'язково поговоримо про це. Але я прошу, щоб ви мені довіряли. »І ось з одного боку мій гумор, а з іншого боку моя щирість і впевненість, почасти десь навіть божевілля - вони ж навіть назвали мене« божевільний росіянин »- їм це все дуже сподобалося. Настрій на майданчику після цього панувало гумористичне, але в той же час серйозне. І ми могли дозволити собі безліч жартів аж до моменту, коли включається камера.

- А які в тебе, як у головного героя були спостереження? Чому ти дивувався або чим захоплювався?
- Коли вперше ми зустрілися з Кевіном, він підійшов до мене, потиснув мені руку, каже: «Мені дуже приємно. Я радий що ти приїхав. Як тобі Лос-Анджелес? »Я був дуже здивований, що ось такий метр так спілкується з режисером - відкрито, демократично. Тобто я відчув себе справді режисером, найголовнішою людиною на майданчику. І я був в шоці! Ще мене вразили продюсери. У нас в Росії є такі, які намагаються контролювати весь процес зйомок, аж до розташування склянки на столі. Висять як плита над головою. А там - продюсери просто сиділи в тіні. І не заважали. Більше підтримували. У потрібний момент вони просто могли підійти і покласти руку на плече. Знаєш ... це крутіше будь-яких слів. Я відчував, що мене захищають, а не луплять лопатою по голові за кожну дію. Я був по-справжньому захищений. За це я зняв їм гарне кіно.

Російський режисер, який зняв короткометражний фільм з Кевіном Спейсі (відео)

- Можемо трохи відволіктися від сюжету про твій успіх і зробити ліричний відступ? От цікаво, а сам ти які фільми дивишся? Хто з кіномайстрів тобі подобається? Що порекомендуєш подивитися?
- У першу чергу, як глядач, я звичайно дуже люблю Рідлі Скотта. «Хороший рік», «Гладіатор», «Тельма і Луїза». Він в дуже різних жанрах працює. І це здорово! Дуже люблю людські історії. Наприклад, «Скарб». Або «Транс-Америка». Люблю інді. Дивився недавно «Останню любов на Землі».Звичайно ж, рекомендую подивитися «Підозрілі особи» і «Корабельні новини» з Кевіном Спейсі.

- Олексій, нам потрібно підходити до фіналу. І я пропоную зробити його відкритим. Ось, наприклад, ти зараз на новому щаблі своєї кар'єри. У травні відбудеться прем'єра твоєї картини. А де б ти хотів працювати далі?
- У Саранську ... ладно жартую. Працювати - і тут, і там. Коли я їхав, американські продюсери недвозначно дали зрозуміти, що готові продовжувати співпрацю. Я знаю, що це складно, але я готовий доводити свої можливості. З іншого боку я - патріот. У мене в Росії друзі, мама. Я бачу, що можна і потрібно багато чого зробити. Що багато проблем. Що потрібно про них говорити. І про це всім можна говорити через мистецтво і навіть через розваги. І зараз у мене є кілька ідей, під які я шукаю інвестиції.
джерело.


EmoticonEmoticon

Тексти та аудіо ТОП-10 колядок

Різдво Христове - одне з великих свят, яке відзначають усі віруючі християни. І зараз, з відродженням певних духовних цінностей, цьому ...