понеділок, 14 травня 2012 р.

Супер-мама України

Супер-мама України
Ірині Бочай всього 33, а вона вже народила дев'ятьох діточок! Всі діти рідні, немає ні двійні, ні трійні. Всіх Ірина народжувала сама природним чином. 

Старшій дівчинці Катюші 16 років, вона раніше захоплювалася малюванням, її картини кілька разів виставляли в Лаврі. Їй подобаються мови (вчила італійську, німецьку та англійську), тепер її душа більше лежить до фізики та математики. 
Другий доньці Настусі 15 років, вона в цьому році закінчила музичну школу з класу скрипки, ще грає на фортепіано. Данилові 13 і він грає на акордеоні. Тимофію 12, займається боротьбою. Олегу 10 років, тут поки не вирішили, що вибрати, віолончель або айкідо. Ірині 9 років, Григорію 6 років, Тетяні 4 рочки, а наймолодшому Ярославу поки 1 рік і 10 місяців. 
Супер-мама України

Разом: 4 дівчинки і 5 хлопчиків

Ірина розповідає:
Зі своїм майбутнім чоловіком Олегом я познайомилася в 17 років, через 4 дні він мені зробив пропозицію, а через тиждень ми одружилися. Зараз ми живемо в 4-кімнатній квартирі, яку в 2009 році виділила держава. До цього тулилися у двокімнатній, та й нас тоді менше було. Вечорами, коли всі прийдуть зі школи і з садка, десь з 5-6 годин досить шумно, а так цілком нормально. Ми не скаржимося. По закону маємо право на ще одну ще квартиру, але поки тільки обіцяють. На проекті «Танці з зірками» в якості призу я отримала машину "Шкода-Фабіа", тепер їжджу в магазин за продуктами. 
Супер-мама України

Людям здається, що у нас на плиті вариться 20 літрова каструля супу чи борщу. Насправді мій чоловік їсть одну їду, я - іншу, старші діти люблять одне, молодші - інше. Виходить, що всім потрібно готувати окремо. Звичайно, на плиті задіяні всі 4 конфорки і окремо електрочайник. Ось, наприклад, вчора зі старшими дітьми наліпили вареників та приготували пиріг. 

Мій ранок починається з пробіжки. Іноді беру з собою за компанію когось з дітей. Пробіжка, розтяжка, обливання водою біля озера, а потім приготування сніданку. Я їжу готую зараз на зараз, тобто на 1 раз. Мало придбаної їжі - у нас все домашнє і свіже. Чоловік вранці любить тоненькі хрусткі млинчики з гострою м'ясною начинкою, я вівсяну кашу з кавою, старші діти можуть поснідати бутербродами, молодші обов'язково їдять кашу. 
Супер-мама України

З появою третьої дитини мені стало набагато легше. Одна дитина - караул. Йому себе нікуди подіти, він егоїст, який постійно потребує уваги. Двоє дітей вже конкуренція, «понти» перед дорослими, хто кращий. Натовп дітей зайнятий собою, дорослих не чіпають.

У мене є одне правило: я повинна бути доглянута. Справа не в грошах і не в часі. Я можу знайти стільки «відмазок», щоб не робити манікюр, педикюр, зачіску, не бігати, не качати прес... Але якщо захочеш бути доглянутою, то будеш. Головне - бажання! 

Тексти та аудіо ТОП-10 колядок

Різдво Христове - одне з великих свят, яке відзначають усі віруючі християни. І зараз, з відродженням певних духовних цінностей, цьому ...