четвер, 31 травня 2012 р.

Дівчинка врятувала життя 8 людей

Якось Джемайма Лейзел, 13-річна дівчинка із Сполученого Королівства, в розмові з батьками сказала, що хотіла б, щоб її тіло, у разі смерті, було використано для порятунку інших життів.

Уривок зі щоденника Джемайми:
" Я продовжую брехати тут. Я думала над тим, ким я хочу бути, коли виросту. Колись, я хотіла бути принцесою або шпигуном! Потім, я почала мислити більш реалістично і захотіла стати художником. Потім архітектором, а зараз я б, напевно, хотіла бути письменником, а ще краще - модним дизайнером. Але, напевно, я все ще не знаю точно ким би хотіла стати. Справа в тім, що мене не цікавлять швидкі автомобілі чи дорогі прикраси, дизайнерський одяг чи журнали і вечірній макіяж. Я б нізащо не випивала й не пліткувала б в якомусь барі, тусючись з хлопцями, яких я не знаю, будучи повністю помішаною на грошах та сексі. Мене не хвилює, що скажуть інші. Я не плакатиму в якомусь кутку. "

Вона знепритомніла і втратила свідомість будинку 10 березня, в той час як її родина готувалася до святкуваня 38-го дня народження її матері. 14 березня дівчинка померла.
Її серце дісталося хлопчикові п'яти років. 14-річний хлопчик отримав її легені. Два хлопчики у віці 10 місяців і 5 років розділили печінку Джемайму. Двоє людей отримали її нирки. 40-річному чоловікові пересадили підшлункову залозу, а тонкий кишечник хлопчикові трьох з половиною років

В продовження цієї теми раджу подивитись фільм он-лайн "7 життів"


EmoticonEmoticon

Тексти та аудіо ТОП-10 колядок

Різдво Христове - одне з великих свят, яке відзначають усі віруючі християни. І зараз, з відродженням певних духовних цінностей, цьому ...