четвер, 3 травня 2012 р.

104-річна мешканка Кіпру зробила рекордний екстремальний стрибок з висоти (відео)

Тягу до екстриму жінка почала відчувати в 80 років 
Літня жінка, у якої двоє дітей, четверо онуків і два правнуки, стрибнула з гори заввишки більше 730 метрів. 104-річна мешканка Кіпру Пеггі МакЕлпайн стала найстарішою людиною планети, який політав на параплані. 

Літня жінка, яка пересувається на інвалідному кріслі, вже потрапляла в Книгу рекордів Гіннесса, однак її колишнє досягнення побила 101-річна американка.

 "Я насолоджувалася кожною хвилиною польоту. Він пройшов краще, ніж минулого разу. Я, звичайно, хотіла б повторити його знову, особливо, якщо хто-небудь переб'є мій рекорд", - розповіла МакЕлпайн. 

Свою нинішню перемогу вона зазначила келихом шампанського. Але на цьому життєрадісна екстремалка не зупиняється: вона планує в майбутньому побити власний рекорд. Жінка розповідає, що з раннього дитинства любить висоту і пам'ятає свій перший політ на аероплані в кінці 1920-х років, коли ним керував один з піонерів авіації Алан Кобем. 

За словами Пеггі, чий чоловік Томас помер від раку ще в 1980 році, тягу до екстремальних видів спорту вона почала відчувати в 80 років після того, як внуки розповіли їй про стрибки з "тарзанки". 
"Коли я залізла на вершину, подивилася вниз і побачила, що люди там копошаться, як мурахи, у мене серце мало не вискочило з грудей. Але я зібрала всю свою мужність і все-таки стрибнула", - зізналася 104-річна екстремалка. 
Правда, обидва своїх польоту на параплані вона здійснювала не сама: її супроводжував "пілот"

Тексти та аудіо ТОП-10 колядок

Різдво Христове - одне з великих свят, яке відзначають усі віруючі християни. І зараз, з відродженням певних духовних цінностей, цьому ...