неділя, 22 квітня 2012 р.

Чи можна купувати старі шини? Як визначити хороші шини від сильно зношених?

шини
Всі автовласники знають про те, що якість покришок від відомих виробників значно відрізняється від якості дешевих покришок від мало відомих марок.Тому автовласники воліють купувати підтримані шини відомих виробників, незважаючи на те, що в суспільстві існує думка про швидке їх знос. Насправді їх реальний знос складає 5-30%, а їх вартість є меншою в кілька разів від вартості аналогічних нових покришок.
Підтримані шини приходять до нас від страхових компаній Заходу, де при наявності страхового полюса при пошкодженні одного колеса заміняють все. Також вони надходять до нас від лізингових компаній, тому що в Європі при проведенні планового технічного огляду обов'язково міняють всs покришки, незважаючи на те, що вони можуть ще знаходитися в гарному стані. Переробка автомобільних шин в європейських країнах розвинена на високому рівні, але якщо є ринок збуту, як наш, то їх сюди також із задоволенням продають. Шини можуть надходити також і від автовиробників, так як при реалізації машинb повинні пройти випробування на автозаводі, після якого підтримана гума надходить у продаж. І, звичайно, гума може надходити з сервісів і шиномонтажей, де заможні автовласники змінюють свої покришки, не чекаючи їх остаточного зношування.


Визначити рівень зносу підтриманих покришок можна візуально. 
Відомо три критерії, які визначають знос гуми: 
• наявність дефектів і пошкоджень;
• висота малюнка протектора;
• термін використання.

Спочатку слід оглянути покришку з усіх боків і перевірити її на наявність різних пошкоджень: тріщин різної глибини або металевих предметів і скла, частки яких можуть глибоко застрягти в гуму. Необхідно також звернути увагу на борт, який може бути пошкоджений при монтажі. З'ясувати ремонтувалася шина чи ні можна тільки при огляді зсередини. Якщо вона з якихось причин пройшла ремонт, то на ній буде видно джгутики, заплатки і грибки.Ремонтовані покришки купувати не рекомендується. Іноді на ринках можна також зустріти у продажу гуму, змонтовану з дисками, по непоганий ціною.Таку покришку обов'язково потрібно перевірити з внутрішньої сторони на наявність латок і грибків.
Після перевірки на наявність пошкоджень і дефектів потрібно знайти індикатори зносу на протекторі, які можуть виглядати, як перемички, що знаходяться в канавках протектора, або у формі сніжинок і цифр, видавлених на протекторі. Під час огляду рівня зносу покришки потрібно звернути особливу увагу на рівномірність зносу. Буває так, що при монтажі на колесо нової гуми не проводять балансування і при цьому довго на ньому їздять. Причиною нерівномірного зносу також може бути не акуратне водіння автомобілем. Проте найчастіше причиною нерівномірного зносу є порушена геометрія кузова машини чи не відрегульований або неправильно відрегульований схід-розвал.

Оптимальний термін експлуатації покришок - два роки. Тому шини старіші купувати не радять. Термін виготовлення покришки вказаний на бічній стороні гуми.


Забороняється використовувати покришку, на якій з'явився хоч один індикатор зносу або з'явилися такі ушкодження, як порізи, розриви або пробої.

Тексти та аудіо ТОП-10 колядок

Різдво Христове - одне з великих свят, яке відзначають усі віруючі християни. І зараз, з відродженням певних духовних цінностей, цьому ...