вівторок, 10 квітня 2012 р.

Як вибрати і купити нове та ненове авто?

Як вибрати і купити нове та ненове авто?

Автомобіль б/у люди купують з різних причин: комусь не вистачає грошей на нову «конячку», а чекати вже зовсім несила; хтось вважає, що починати краще на старенькому автомобільчику - якщо що, його не шкода. Які б не були у вас причини для покупки автомобільного секонд-хенду, візьміть на замітку кілька порад.
Наявну у вас на руках суму умовно розділіть на три частини: 
1) Гроші, необхідні на покупку машини;
2) Гроші, необхідні, щоб оплатити реєстрацію і страховку;
3) Гроші, для невеликого ремонту придбаного автомобіля.
Насправді, марка і модель машини не так вже й важливі. Набагато краще купити машину, за якої належним чином доглядали.

Вибираючи «закордонний» автомобіль, подумайте, а чи зможете ви у своїй місцевості дістати для нього запчастини? А, маючи скромний бюджет і вибираючи іномарку, поміркуйте, чи витримає ваш бюджет її ремонт і знову таки - покупку запчастин? Зрозуміло, що великий пробіг - не найкраща характеристика автомобіля, але і тут треба враховувати один важливий фактор! Можна купити машину з 1000 км. Пробігу по жахливим сільським дорогам або машину з 2000 км. пробігу, але «бігала» ця «конячка» виключно за добре асфальтованих дорогах. Різницю відчуваєте?

Відразу ж біжіть геть від машини свіжопофарбованих! Якщо господар не полінувався виконати цю процедуру перед продажем, значить, швидше за все, кузов повністю проіржавів і розсипається на ходу. Огляньте днище машини - яке його стан?

Сідайте в автомобіль. Поверніть ключ запалювання. Чи легко завівся мотор? Чи немає сторонніх шумів? Проїдьте кілька метрів і відпустіть зчеплення - на холостому ходу двигун як і раніше працює нормально? Як швидко машина розвиває швидкість? Перевірте трансмісію. Чи не заїдає чи при перемиканні з однієї передачі на іншу? Не чути чи скрипу і скреготу в механізмах?

Гальма і амортизація. Чи не завалюється чи машина на один бік? Чи не виникає вібрації при певній швидкості або при гальмуванні? При гальмуванні або повороті, чи не виникає сторонніх шумів? Відкрийте капот і багажник. Чи немає прихованих пошкоджень від аварій? Щільно чи закриваються дверцята і кришки капота і багажника? Видно, що деякі місця підфарбовані? Уважно огляньте покришки. Якщо вони стерті незвичайним чином, то, швидше за все, це означає, що необхідна регулювання або навіть ремонт рульового управління.

Амортизатори та ресори можна перевірити таким чином: надавите з силою по черзі на всі чотири кути - хитається чи машина більше трьох разів? Загляньте під багажник. Чи схоже, що до машини часто чіпляли причіп? Якщо так, то знайте, що в такому випадку трансмісія піддавалася досить істотним навантаженням. Перевірте на гірці роботу ручного гальма. Подивіться на щуп моторного масла - якщо він показує низький рівень, то можливо, масло підтікає. Само масло не повинне бути брудним або чорним. Якщо ведучі колеса у машини передні, загляньте під машину - не порвані чи гумові чохли на шарнірах кутових швидкостей? При порваних масло може витекти, через що шарніри сильно ушкодяться, а замінити їх - дуже навіть не дешево! Заведіть машину і поверніть кермо кілька разів на одну і іншу сторони. Чи однакові зусилля потрібні при повороті в різні сторони? Кермо не заклинює?Пам'ятайте, що і ремонт системи гидроусиления дуже і дуже не дешевий.

А найкраще взяти з собою досвідченого автомеханіка. Звичайно, йому доведеться заплатити, але, якщо ви купите машину в не дуже хорошому стані самі - ви більше витратите на ремонт. А автомеханік, крім того, що допоможе вам вибрати автомобіль, складе ще й приблизний список необхідного ремонту, і скаже суму, в яку цей ремонт обійдеться.


Йдемо далі – припустимо ми вирішили взяти потримане авто, що краще вибрати?
Одразу напишу варіанти, які я не буду навіть розглядати:
Geely, Chery, Renault, Волга, Daewoo Matiz  – не радив би брати таке, яка б не була ціна. Завжди є краща альтернатива.

1. У Вас є <2000$.
Варіанти: стара іномарка, жигуль, таврія. (все це не раніше 2000 року випуску)
Іномарка – важко буде знайти деталі, іноді можна навіть і не знайти взагалі 0_О. Але із цієї ситуації виходять також – підбирають деталі з інших моделей авто

Жигуль – тут навіть нічого додати, назва про все говорить. Дизайн – мені зовсім не подобається Хоч безкоштовно подарували б – всеодно навіть їздити на такому не всім хочеться…
Таврія – оце досить хороший варіант (в такому ціновому діапазоні звичайно). Запчастини можна знайти, це не проблема. Але всеодно – якшо авто старе – ремонтувати прийдеться доволі часто…

2. У Вас є 2000$-4000$.
З попереднім варіантом – тут додаються також – ВАЗ дев’ятка + Славута))
Можна взяти іномарку вже трохи кращу, навіть з ГБО (на газу), можна взяти Таврію 2005-2006 року – і теж з ГБО.
ВАЗ дев’ятка + Славута (відносно нова) – теж більш-менш нормальні варіанти для таких цін. Можна їх взяти в дуже хорошому стані (можливо також з ГБО).

3. У Вас є 4000$-6000$.
Тут є такі варіанти:
іномарку в такій категорії не радив би)) важко знайти деталі…
ВАЗ 9-14 і т.д. (якшо дев”ятка – то більш нова в порівнняні з попередньою ціновою категорією) – уже хороші варіанти – але я б краще обрав Sens/Lanos. Впринципі ці авто співставні (9-14 з ланосом)

4. У Вас є 6000$-8000$.
Тут уже з”являються Chevrolet Aveo, Lacetti – це найбільш популярні представники в цій категорії.

5. У Вас є 8000$-10000$.
Така проміжна категорія, де по суті нічого нормального і не візьмеш – коротше кажучи краще вже докладати – і брати шось з наступної категорії, або брати шось з попердньої.
Але можна виділити тут такі моделі:
Hyundai Getz, Ford Focus.

6. У Вас є 10000$-12000$.
Варіанти такі:
Mitsubishi Lancer 9 (дуже хороший варіант), а також може бути KIA Cerato, Skoda Octavia, Toyota Corolla (трохи постарше), Hyundai Accent і т.д.

6. У Вас є 12000$-16000$.
Тут вибір уже дуже широкий, але найпопулярніше таке:
Honda Civic, Honda Accord, Toyota Camry, Mitsubishi Lancer X, Skoda (поновіше), Audi A4.

7. Більше 16000$ – можливості взяти Audi, Mercedes, Lexus – седани, або уже джипи і т.д. Тут уже вибір безмежний.
Або вже Toyota Prius – для того, щоб економити – в Європі таке авто стає вже досить популярним) Гляньте, як ростуть ціни на бензин тільки. Шкода шо коштує достатньо дорого…

А тепер подивіться, скільки коштують нові авто! Звичайно, що на порядок дорожче. Якшо у Вас достатньо коштів і не хочете заморочуватись – то в цьому випадку тільки беріть нове, або наприклад хочете якусь нову модель придбати, яку поки ніхто і не продає). Також якшо брати потримані авто – бажано напряму в хазяїна, а не через посередників, і, як я вже раніше писав – потрібно ретельно перевіряти ходову – кузов і т.д. – високий ризик – що потім може вилізти якась проблема…

В статті – лише дотримано основні тенденції, це  суб’єктивна думка і т.д., але в загальному все так і виходить, і на жаль, на вулицях найчастіше бачимо автомобілі із перших чотирьох категорій. Коментуйте, діліться своєю думкою!

Тексти та аудіо ТОП-10 колядок

Різдво Христове - одне з великих свят, яке відзначають усі віруючі християни. І зараз, з відродженням певних духовних цінностей, цьому ...