суботу, 7 квітня 2012 р.

Риба від святого Пантелеймона на Благовіщення (ВІДЕО)

У той час, як одні жителі Греції під час кризи лають уряд і скаржаться на життя, інші не падають духом і допомагають один одному. Одним з центрів підтримки та взаємодопомоги місцевих жителів став прихід в ім'я святого Пантелеїмона, розташований в центрі старого міста Родос, столиці однойменного острова. Як повідомляє місцевий телеканал родосський NewsKosmos.com, у свято Благовіщення Пресвятої Богородиці настоятель і парафіяни церкви святого Пантелеймона організували безкоштовну роздачу приблизно двох тонн риби нужденним.


Капітан Цетіс (Τσέτης) - Я повернувся з уловом риби і приніс до церкви приблизно 1 тонну 800 кг риби. Під час кризи ми разом з батьком Христом будемо роздавати наявну рибу тим, хто потребує.

- Який зараз стан моря?

- Риба є, слава Богу, рибка є. Активно йде риба. Ловлю рибу, слава Богу, мені допомагають благословення і молитви батька Христоса.


Священик Христос: Хочу подякувати від усього серця наш прихід. Ще нам пожертвували тонну оливкового масла. Його я вам принесу у Вербну Неділю . У цей день, ми кожен рік роздаємо 800 пляшок оливкової олії, 800 буханок хліба і 8000 яєць, які пожертвували друзі святого Пантелеймона, які просили не називати їхніх імен. Ще раз дякую їм від щирого серця.
Хочу всім побажати многая літа, радісного Воскресіння, здоров'я та отримання всього того, в чому ви маєте потребу.
Хочу подякувати капітана Цетіса, який продовжує робити все для того, щоб у кожної людини в свято була і рибка,

Парафіянка: у мене не було риби, були труднощі. Я прийшла сюди, до святого Пантейломону, щоб отримати рибу, і тепер її будемо їсти і я, і мій чоловік, і мої діти. Всім щасливого Великодня!

Парафіянин: прийшов взяти трохи рибки.

Парафіянин: Наш уряд не платить надбавки, нічого не робить, весь час бреше, тільки батюшка робить справу!

Отець Христос: По благодаті Божій, сьогодні знову, завдяки людині, яку ви бачите поруч зі мною, капітану Цетісу, ми роздамо дві тонни риби. Сподіваємося, що з ласки Божої, і по молитвам святого Пантелеймона, і в інший день, в Вербної Неділі, ми знову наловимо риби і роздамо всьому народу. Будемо роздавати не лише рибу, але і оливкове масло, хліб і яйця. Таким чином, я сподіваюся, у всіх людей в нашому приході буде свято.

Усім - многая літа, і нехай всі знають, що святий Пантелеймон поруч з бідняками, з нужденними, з людьми, які відчувають справжні проблеми. Ми віднесемо цю рибу і в дитячий притулок, і в будинок престарілих.

Усім - многая літа! Будемо триматися Церкви і нічого не боятися.

Парафіянин: Ми дуже любимо нашу батьківщину Грецію, і Христа, і Богородицю. Ми християни, ми православні. Ні від кого ми нічого не чекаємо, тільки Христос і Богородиця нас врятують. Церква, святий Пантелеймон нам допоможе, і тільки!


EmoticonEmoticon

Тексти та аудіо ТОП-10 колядок

Різдво Христове - одне з великих свят, яке відзначають усі віруючі християни. І зараз, з відродженням певних духовних цінностей, цьому ...