неділю, 15 квітня 2012 р.

Новий альбом групи Anathema 2012 Weather Systems (Lossless/MP3) (фото, відео)


Новий альбом групи Anathema 2012 Weather Systems (Lossless/MP3) (фото, відео)

Label: KScope
Format: CD, Album
Country: UK
Released: 16th April 2012
Genre: Rock
Style: Progressive Rock, Post Rock, Atmospheric Rock
Audio: Flac (Tracks+Cue+Log)/MP3 CBR320
Size: 386Mb/134Mb

Tracklist:

01. Untouchable, Part 1
02. Untouchable, Part 2
03. The Gathering of the Clouds
04. Lightning Song
05. Sunlight
06. The Storm Before the Calm
07. The Beginning and the End
08. The Lost Child
09. Internal Landscapes
____
Новий альбом групи Anathema 2012 Weather Systems (Lossless/MP3) (фото, відео)
Фронтмен ANATHEMA: «У тому, що ми робимо, немає фальші»
Radio Metal поспілкувалися з Вінсентом Кевана, вокалістом британців ANATHEMA.
Radio Metal: Пісні з "Weather Systems" ви писали під час роботи над "We're Here Because We're Here" або після його виходу?
Вінсент: Парочку написали тоді, так. Одна або дві тоді ж зародилися як ідея. А одна пісня, "The Lost Child", приснилася Денні якраз в кінці "We're Here Because We're Here", коли ми жили разом. Я пам'ятаю, як він прийшов до мене в кімнату посеред ночі, розбудив мене і сказав: «Слухай, мені тільки що приснився сон. У цьому сні я придумав мелодію і сценарій. Ми повинні записати пісню і зняти на неї відео ». Я погодився, встав з ліжка і ми записали ідею, і сказали: «Гаразд, пішли спати, подумаємо над нею завтра!». (Сміється.) І ось так народилася "The Lost Child". Так відбувається постійно, це природно. Коли ми всі разом ну або хоча б головні автори - я, Денні і Джон - нас осяває. Все відбувається швидко і це кльово.

Radio Metal: Нехай "Weather Systems" вийде всього через два роки після попереднього, він сильно відрізняється від свого попередника. Як вам вдалося змінити атмосферу між цими двома альбомами?
Вінсент: Ну ми завжди так робимо. Ми так пишемо, весь час йдучи вперед.Наступний альбом знову буде іншим. Ми одна з тих груп, ми робимо так, тому що повинні. Ми творимо музику та мистецтво заради мистецтва. Ми не вибираємо, яким повинен бути прогрес - так вирішує музика. Воно хоче прогресувати, воно весь час хоче змінюватися. Я використовую слово "воно", тому що іноді ми не контролюємо це. За великим рахунком це йде з підсвідомості, ми не кажемо: «А давайте-ка зробимо альбом, несхожий на попередній». Це просто трапляється.Розумієте? Це може статися з будь піснею, я можу прокинутися вранці і в мене буде ідея пісні, яка звучить абсолютно не схоже на все, що я робив до того. Я пишу так майже всі пісні - є ідея і потрібно за нею слідувати. Пісня диктує те, якою вона хоче бути. Це один із секретів прогресивної музики і того, як ти можеш розвиватися з нею: просто не баріться. А якщо задумався, то просто старайся не повторюватися. Ми не хочемо повторюватися, тому що це дуже нудно. Музика нескінченна і ми можемо робити з нею все, що хочемо. І кінця в ній немає.
Radio Metal: Денні сказав про новий альбом: «Це не фонова музика для вечірок.Вона написана для того, щоб підхопити слухача, опустити в крижані глибини душі ».Іншими словами, ви хочете уникнути легковажною або фонової музики. Ви не думаєте, що ризикуєте, пишучи таку емоційну музику?
Вінсент: Коли пишеш музику, неоходимо бути щирим і чесним, потрібно сидіти і слухати її. Трент Резнор написав пісню "Hurt". Оригінальна версія приголомшлива, але коли Джонні Кеш заспівав її тільки, використовуючи тільки голос, піаніно і гітару, вона змінилася. Це схоже на те, коли ти слухаєш, як хтось глаголить істину. Ти повинен слухати. І якщо це щось дійсно важливе, то повинен прислухатися. Я не кажу, що це те, що робимо ми. Це вам вирішувати, я не заперечую. Однак, я скажу, що в тому, що ми робимо, немає фальші. Все справжнє. Від лірики і до того, як ми відчуваємо музику. Для нас це більше про те, що відчувається за музикою. Про сприйнятті. про те, як воно відбувається. Це постійно мінливий досвід. Ось одна з причин, по якій я люблю те, що роблю - кожен раз, як співак, я відчуваю від пісні щось інше. Коли слухаєш запис, то відбувається те ж, і це здорово. Але є певний момент, коли потрібно припинити слухати її, оскільки все залишається тим же. У мене це займає пару тижнів! (Сміється.) І я залишаюся в тій точці, коли перестаю слухати запис і просто співаю. І єдиний момент, коли я чую нашу музику, це коли співаю її. Тоді я знаю, що все це реально, тому що я впевнений в цьому на сто відсотків. Це здорово. Я не проти музики, яка призначена для розваги, яка звучить однаково весь час. Це теж здорово. Але це не те, що роблю я.

Radio Metal: Ти думаєш, що бути щирим - єдиний спосіб складати гарну музику?
Вінсент: Ні, ні, зовсім не так! Немає секретної формули, дотримуючись якої ти можеш сказати: «Ось як треба писати хорошу музику». Взагалі, питання стоїть не так. Треба питати, що людина може принести в музику. Потрібно пам'ятати, що кожна особистість має свій голос. Кожна особистість має свій розум, своє серце і душу, які вкладає у щось. І це унікально. Навіть якщо ти спробуєш звучати як хтось інший, все одно залишишся собою. Це залежить від того, скільки ти готовий віддати.Багато людей не хочуть бути щирими в музиці, бо це значить віддати занадто багато. Їм подобається ховатися і створювати щось інше. Це здорово. Багато людей пишуть про світ і про оточуючих речах. Вони намагаються бути щирими в цьому відношенні, і це теж здорово. Способів писати музику і лірику незліченна кількість. Але бути щирим це ... це залежить від вас. Мене не хвилює, що люди знають про моє життя. Я не хочу пояснювати те, що стоїть за цими піснями, бо це особисте. Все написано в ліриці і ви можете відчути це. Суть в тому, що хтось на іншому боці світу може слухати музику і ставитися до неї як до опису власного життя, тому що те, про що ми говоримо, універсально: любов, смерть, втрати, божевілля, ейфорія, - емоції, які ми переживаємо щодня. Я віддаю перевагу почути від інших те, що вони чують в нашій музиці. Може бути, якась наша пісня нагадує їм про родича чи близьку людину, тому, що вони пережили самі. Мені здається, це прекрасно. Суть в тому, що це може бути універсальним. Але немає ніякої формули. Потрібно бути самим собою.
Новий альбом групи Anathema 2012 Weather Systems (Lossless/MP3) (фото, відео)

Vincent Cavanagh - Lead vocals, rhythm guitar, acoustic guitar
Daniel Cavanagh - Lead guitar, vocals, keyboards
Les Smith - Keyboards
Jamie Cavanagh - Bass
John Douglas - Drums
Lee Douglas - Vocals



СКАЧАТИ:

MP3
Thanks to MrWobble (what.cd)












Тексти та аудіо ТОП-10 колядок

Різдво Христове - одне з великих свят, яке відзначають усі віруючі християни. І зараз, з відродженням певних духовних цінностей, цьому ...