Придбати гаджет можуть мешканці США, Канади, Сінгапуру, Франції, Великобританії, Австралії та Японії.
Першим власником iPad нового покоління став 34-річний мешканець Сіднея Девід Тарасенко. Він придбав планшетний пристрій не в офіційному магазині Apple Store, а в місцевому стільниковому салоні Telstra, який відчинив двері для шанувальників розробок Стіва Джобса і компанії ще опівночі. Тарасенко зізнався, що ледь дочекався початку продажів. "Коли Тім Кук анонсував новинку, це звучало так, ніби це буде щось чарівне", - сказав він.
Черги за новим iPad вже вишикувалися біля магазинів Apple в США, Британії, Німеччині, Франції та інших державах. Третє місце в черзі за планшетом у магазина Apple в Нью-Йорку продають на eBay за 1,5 тис. доларів. Американські ЗМІ публікують докладні інструкції про те, як з комфортом провести час в очікуванні відкриття магазина.
У нового iPad більш потужний процесор і поліпшена камера, однак його не анонсували як щось революційне, на відміну від попередніх версій. На думку аналітика IDC Дікі Чанга, iPad - вже "зрілий товар" і досить складно зробити його революційним. Він порадив главі компанії Тіму Куку вийти на ринок з новим продуктом, щоб "тримати марку". "Це може бути, наприклад, зменшення розміру iPad і збільшення терміну роботи його батареї", - вважає експерт. Новий iPad має екран діагоналлю 9,7 дюйма і роздільною здатністю 2048 на 1536 пікселів.
Гаджет оснащений 5-мегапіксельною камерою iSight, що дозволяє знімати HD-відео, а також процесором A5X, який удвічі продуктивніший, ніж у iPad 2. Найдешевша модель нового iPad в США (16GB, Wi-Fi) обійдеться в 499 доларів, найдорожча - з пам'яттю 64GB і підтримкою 3G і 4G - в 829 доларів.
EmoticonEmoticon