вівторок, 27 березня 2012 р.

КОЛЯСКА для дитини: види і огляд. Як вибрати коляску?

КОЛЯСКА для дитини: види і огляд. Як вибрати коляску?

При виборі коляски потрібно орієнтуватися в перед усім на вік дитини. Коляска для немовляти в перші місяці життя повинна бути з жорстким дном, досить високою і прохідною. А ось півторарічному малюку спати на вулиці зовсім не обов'язково. Для нього, навпаки, важлива мобільність, можливість самому на прогулянці катати колясочку і сідати в неї, тому й вимоги до його візку зовсім інші. На другому місці стоїть фінансова сторона питання, адже ціна коляски коливається в дуже широки хмежах. А на третьому місці -  якість, виробник, вид, зручність та інші чинники, аж до "просто подобається".

Коляски бувають наступних типів
1. Коляски-люльки (класика)
2. Прогулянкові коляски
   2.1. коляска-тростина
   2.2. коляска-книжка
3. Коляски-трансформери
4. Триколісні коляски
5. Коляски для близнюків
6. Універсальні коляски
7. Транспортна система
8. Коляска-рюкзак

1. Коляски-люльки (класика)

Коляски-люльки (класика)
Коляски-люльки представляють собою колиски на колесах, саме такими користувалися наші мами. Це необхідна річ для дитини віком від народження до 6 місяців. Класична коляска має кошик з капюшоном, яка не трансформується і не розбирається. Розташування кошика досить високо від землі і надійно захищає дитину від бруду, пилу і будь-яких інших погодних негараздів.

Люлька має горизонтальне жорстке дно, найбільш сприятливий для спини малюка (в деяких моделях спинка може підніматися). Високе положення люльки полегшує спілкування з малюком, вам не доведеться низько нахилятися, щоб приділити увагу малюкові. Дитина добре висипається, він добре захищений від вітру і пилу. Коли дитина почне сидіти, в колясці-колисці йому буде незручно. Передні колеса таких колясок не повертаються навколо своєї осі, що робить коляску мало маневреною.


2. Прогулянкові коляски

Прогулянкові коляски призначені для старших дітей, які вміють сидіти, тому що спати в них незручно. Прогулянкові коляски можна розділити на зимові та літні
Зимові коляски більші з великими колесами і зроблені з більш теплого матеріалу.
Літні коляски мають більш маленький розмір і маленькі колеса. 
Прогулянкові коляски можуть мати від 1 до 5-7 положень спинки. Якщо вам потрібно коляска для тривалих прогулянок, тоді обов'язково зверніть увагу на той факт, щоб спинка відкладалася максимально в горизонтальне положення, так як під час таких прогулянок малюк найімовірніше буде спати, а не робити ж йому це сидячи.

2.1. Коляска-тростина
Коляска-тростина 
Коляски-тростини дуже легкі по вазі і легко складаються в тростину. Такий вид колясок підходить дітям, які вміють впевнено сидіти (з 1 року, але це потрібно уточнювати у продавця). Ця коляска відмінно підходить для мам, які люблять подорожувати, ходити по магазинам, з такою коляскою Ви пройдете скрізь. В таких колясках Ваш малюк зможе відпочити (спинка регулюється по висоті), також у більшості колясок-тростин є досить містка сітка - багажник. Таку коляску легко скласти для поїздки як в громадському транспорті, так і в машині. Без такої коляски важко обійтися сучасним батькам.

Коляски цього типу володіють наступними перевагами: дуже легкі, недорогі, компактні, легко складаються, легко управляються. Але є і недоліки незахищені, обмеження на вік дитини.
 2.2. Коляска-книжка
Коляска-книжка

Коляски-книжки трохи більші в розмірі та вазі, вони складаються, як книжка, тобто з'єднуються спинка та сидіння. У багатьох колясок регульована спинка, таким чином, в такій колясці дитина може не тільки сидіти, а й спати. Спинка таких колясок досить жорстка, що дозволить Вашому малюкові повноцінно відпочити. Такі коляски більш габаритні ніж коляски-тростини, однак, вони більш комфортні, більш стійкі, більш витривалі. Такі коляски не призначені для їзди в автомобілі або транспорті. Однак деякі моделі таких колясок можуть послужити Вам від півроку до 3-4 років.


3. Коляски-трансформери
 Коляски-трансформери
Це - прогулянкова коляска з додатковими знімними елементами, спинка якої повністю розкладається до горизонтального положення. Подібний пристрій дає можливість використовувати коляску і для новонародженого, і для малюка, який вміє сидіти самостійно. Розклавши спинку сидіння до положення "лежачи" і встановивши на коляску знімний передній борт (U-подібний куточок), її з прогулянкової легко перетворити в люльку і навпаки.
Коляска-трансформер може використовуватися з народження і до трьох років, раз і назавжди вирішивши питання з транспортом для дитини. Трансформери легше класичних колясок для новонароджених (в середньому їхня вага до 15 кг), мають менші габарити. Набагато компактніше складаються. Знімні деталі-утеплювачі, великий капюшон, накидка на ніжки, додатковий утеплений конверт-вкладиш роблять трансформер всесезонним у використанні. Трансформер з великими пневмоколесами стає коляскою-позашляховиком. П'ятиточкові ремені безпеки, кілька положень спинки, регульована підніжка роблять прогулянковий варіант зручним і безпечним для малюка. А перекидається ручка дозволяє швидко змінити положення малюка, вкривши його від сонця і вітру.

Незважаючи на достатню кількість плюсів, не можна не визнати, що якість продукції "два в одному" найчастіше буває гірше, ніж у речей, зроблених окремо. У порівнянні з класичною коляскою, в трансформері немає жорсткого підстави, що дозволяє дитині лежати на рівній поверхні. В цьому плані трансформери з конвертом-перенесенням, які мають жорстке дно, більш зручні. Трансформер в положенні "люлька" більш тісний для дитини і недостатньо глибокий (особливо це відчувається взимку, коли малюк у теплому одязі і ковдрі).

Трансформери - низькі, їх кошик не монолітна, як у коляски-люльки, а складається з окремих елементів. Підвіска трансформера набагато жорсткіше, тому такі моделі мають меншу прохідністю. Та й заколисати дитину складніше: коляска гойдається тільки з одного боку в бік. Якщо ручка встановлена ​​в положення "обличчям до мами", гальма виявляються позаду коляски, тому її доводиться щоразу оббігати, щоб заблокувати колеса. Навіть в складеному вигляді коляска займає багато місця, тому нею важко користуватися при переміщенні в громадському транспорті.


4. Триколісні коляски
Триколісні коляски
Так само, як і їх чотириколісні "старші брати", триколісні коляски можуть бути: універсальними, прогулянковими, трансформерами, системами для подорожей.

Конструктивними особливостями триколісної коляски є наявність ручного гальма і конструкція переднього колеса. Важіль ручного гальма може працювати в положенні плавного гальмування (зручно для пригальмовування на спусках / підйомах) і як гальмо стоянки. У деяких моделях ручне гальмо блокує не тільки переднє колесо, а й має привід на задні колеса. Проте в дешевих моделях він виконує швидше декоративну функцію і є всього лише атрибутом спортивного стилю. У реальному житті їм практично не доведеться користуватися. Коляски з фіксованим переднім колесом - найбільш поширені і доступні, однак, не дуже маневрені.

Поворотне переднє колесо підвищує маневреність коляски, дозволяє швидко і легко міняти напрям руху. А якщо воно забезпечене фіксатором напрямки, з'являється можливість вибирати режим руху. Колеса зафіксовані на важкопрохідній дорозі і повертаються на рівній.
Долаючи перешкоди, така коляска залишається на одному колесі, що робить її нестійкою. А якщо це колесо - поворотне, та ще вивернулася на 90 градусів в сторону, ймовірність того, що коляска може перекинутися, різко збільшується. Так що власникам подібних моделей доведеться освоїти подолання бордюрів і сходів, не піднімаючи задніх коліс. Крім того, двополосні пандуси для триколісної коляски не підходять. Так що доведеться або спускати або піднімати її на двох задніх колесах з піднятим переднім. Трицикли важко йдуть по снігу. Особливості конструкції (одне колесо завжди попереду), не дозволяють мати перекидну ручку для швидкої зміни положення дитини.

5. Коляски для близнюків
Коляски для близнюків
Коляски для двійні заслуговують підвищеної уваги конструкторів в частині забезпечення прохідності і легкості управління, адже на батьків близнюків лягає подвійне навантаження. Для прогулянок з близнюками зазвичай використовують триколісні коляски, виконані по типу прогулянкових, які, крім всіх необхідних пристосувань, таких, як захисні накидки і капюшони, підніжки і ремені безпеки, зазвичай бувають оснащені попереду поворотним колесом, що забезпечує підвищену маневреність. Також існують спеціальні коляски-тростини для двійні .Крісла в цих візках можуть розташовуватися як поряд, так і один за одним.

Один за одним або «паровозик». Найчастіше в моделях цього типу колясок діти сидять один за одним, але бувають різновиди, де малюки сидять обличчям один до одного. Безсумнівна перевага - легке проходження дверних прорізів, навіть самих вузьких. Крім того такий коляскою можна керувати однією рукою. Але в такій колясці часто незручно буде малюкові, який сидить не попереду - можуть не поміщатися ноги і не видно, що відбувається попереду. Сидіння в такій колясці не розкладаються до горизонтального положення. А довжина дуже велика, що зменшує її маневреність.

Поруч або «пліч-о-пліч». Сидіння може бути одне, з перегородками або просто окремими ременями безпеки для малюків. Або кілька сидячих місць кріпиться до одного загального основи. Переваги: ​​малюки не загороджують один одному огляд; можуть бути всі зручності одинарної прогулянкової коляски; мама може вільно підійти до кожного малюка. Але в ліфт така коляска навряд чи увійде в розкладеному вигляді. До того ж, нелегко керувати такою коляскою однією рукою.

«Трансформер». Коляска, яка поєднує в собі спальні та прогулянкові функції. Дуже зручна можливість: положення колисок або сидінь можна змінювати один щодо одного. Тобто, дітей в таких колясках можна посадити як поряд, так і один за одним. А можна навіть спиною або особою друг до друга. Така коляска зручна також і для дітей-погодків. До недоліків трансформерів відноситься те, що вони чимало важать, та й маневрувати такий коляскою не дуже-то зручно.

6. Універсальні (модульні) коляски
Універсальні (модульні) коляски
Варіант, коли на одне шасі можна встановити спочатку люльку, а коли дитина підросте, прогулянковий блок. Багато виробників випускають також і автокрісла - перенесення групи 0 або 0 +, які можуть встановлюватися на це шасі. Виробники зазвичай пропонують варіанти 3 в 1 або 2 в 1, прогулянка + люлька + автокрісло і прогулянка + люлька відповідно. Рідше окремо продаються різні варіанти шасі, колисок, прогулянкові блоки і автокрісла, з яких покупець сам складає бажаний варіант.

Або виробник випускає різні прогулянкові коляски, на які можлива установка люльки та / або автокрісла цього ж виробника. Таким чином, покупець має можливість придбати тільки те, що йому треба і не обов'язково в один день. Тут працює не трансформаційний, а, скоріше, модульний принцип: на універсальне шасі можна встановити закриту корзину (існують навіть моделі, в яких у міру зростання маляти ці кошики можна міняти) або сидіння прогулянкової коляски.

Така коляска вільна від багатьох недоліків трансформера: немовля маля буде користуватися в ній всіма "належними" йому зручностями (не трясе, тепло, близько до мами, ні дощ, ні сніг не страшний), а дитина постарше зможе сидячи обдивлятися околиці, причому у багатьох колясок шасі влаштовано так, що сидіння прогулянкової коляски можна орієнтувати подвійно: особою або спиною до "водієві". Сучасні універсальні коляски оснащені, як правило, великими колесами, що збільшують їх прохідність.

7. Транспортна система (коляски Travel System)
Транспортна система (коляски Travel System)

Транспортна система або Travel System - це прогулянкова коляска, на яку встановлюється автокрісло-переноска, можна вважати різновидом 2 в 1. Цей варіант стане в нагоді батькам, яким часто доводиться їздити з дитиною на машині. Вигідна відміна Travel Sistem від простого автокрісла полягає в тому, що після прибуття на місце, автокрісло разом з дитиною (навіть сплячим) можна легкопоставити на колеса і везти далі, а не нести на руках.

Як правило, це полегшена прогулянкова коляска, з можливістю швидкого і компактного складання (краще однією рукою). У складеному вигляді поміщається в багажнику  автомобіля. Підходить для малюка з народження при спинці, повністю розкладеної в горизонтальне положення. Може бути на фіксованих або поворотних колесах. Амортизатори дають плавний і м'який хід для прогулянок помісту і по лісових стежках. В середньому системи для подорожей важать 13-15 кг (є і 20-кілограмові важковаговики). Наявність ременів безпеки не дозволяє покласти дитину в конверті або загорнутого в ковдру.

8. Коляска-рюкзак
 Коляска-рюкзак

Завдяки своїй конструкції цей варіант багатофункціональної коляски легко перетворюється в наплічний рюкзак-кенгуру для перенесення немовляти за спиною. Розроблено він для дітей від 6 місяців, тобто, для тих, хто вже вміє сидіти. Каркас коляски-рюкзака зроблений з алюмінієвого сплаву, що забезпечує легкість,надійність і довговічність конструкції. Це ідеальний варіант для громадського транспорту. Коляска-рюкзак в лічені секунди складається і одягається на спину мамі чи татові. Таким чином, у батьків вільні обидві руки, а дитина надійно зафіксований в рюкзаку, і немає небезпеки, що він вирветься і втече. Більш того, не варто турбуватися про брудні колесах. Конструкція коляски така, що вскладеному вигляді вони закриті спеціальним захистом і не стикаються з одягом.

Переваги в порівнянні з "кенгуру" тут очевидні. Якщо мама втомилася нести дитинув рюкзаку, то його можна "поставити" на колеса і везти, як просту прогулянкову коляску.


Як вибрати коляску, щоб всі складові були зручними і якісними?

Кузов (Козина в колясці-колисці або сидіння в колясці)
Як кузов кріпиться до шасі. Кріплення повинно бути: міцним, симетричним (тобто дитина не повинна "завалюватися" на одну сторону).


Бажано, щоб матеріали, які використовуються для обробки кузова, були натуральними (це особливо важливо для внутрішньої обробки) і непромокаючими (особливо зовні). Дуже добре, якщо оббивка кузова - знімна, що допускає прання (краще машинну). Зручно, якщо кузов постачений з боків ручками або ременями для перенесення. Зверніть увагу на габарити. З одного боку, кузов повинен бути просторим, щоб дитині не було тісно. З іншого боку, важливо не перестаратися: коляска повинна вільно входити в ліфт (якщо, звичайно, ви користуєтеся ліфтом), причому так, щоб у ньому залишалося місце ще й для вас. Існують кузови, які можна використовувати як автосидінь - для перевезення малюка в автомобілі.

Кошик повинний бути досить теплим, особливо якщо закрита коляска буде потрібна вам в зимовий час.
Деякі корзини на дні і з боків обладнані так званим "каркасом безпеки" - жорстким (найчастіше пластиковим) каркасом, що грає роль не тільки захисту, але й утеплювача. Кошик з каркасом безпеки неодмінно повинна мати систему вентиляції, або, простіше кажучи, отвори в пластиці, які при необхідності можна закрити. Буває, що до кошику додається спеціальне знімне сіденьіца, що закріплюється прямо усередині кошика, - для малюків, які тільки починають сидіти: вони ще не готові повністю перейти на прогулянкову "сидячу" коляску, але постійно лежати більше не бажають.

Забарвлення всередині кузова не повинно бути сліпучо-білим, інакше воно буде відбивати світло і сліпити малюка, взагалі забарвлення не повинно бути яскравою. Добре, якщо обшивка буде теплих або пастельних тонів з непомітним малюнком, який не буде заважати малюкові заснути. Для зимових та осінніх малюків особливо важливо щоб люлька була добре утеплена.

Якщо ви купуєте коляску-трансформер або універсальну коляску з повним комплектом кузовів, зверніть увагу на сидіння прогулянкової коляски. Сидіння повинно бути забезпечено ременями безпеки: навіть найспокійніший дитина може без них випасти з коляски. Підніжка сидіння не повинна різати ніжки малюкові (вона може бути пластмасової або металевої, але з матер'яною підстилкою); краще, якщо вона фіксується в декількох положеннях.

Шасі (рама з кріпленнями для коліс, амортизаторами)
Шасі має бути виготовлено з легких і міцних сплавів. Зверніть увагу на амортизатори: вони забезпечують плавність ходу і - значною мірою - стійкість коляски. Амортизатори бувають ремінні, проте в сучасних колясках вони найчастіше представляють собою пружини або пластикові шарніри. Добре, якщо пластикові шарнірні амортизатори закриті металевими щитками. Іноді шарнірні амортизатори забезпечені також пружинами. Бувають ресорні амортизатори, що представляють собою, по суті, пружний металевий каркас.

Алюмінієве або сталеве, воно може бути пофарбованим або хромованим. Має, як правило, Х-подібну форму і складається "гармошкою" (люлька опускається до коліс). Для більш компактного складання колеса відстібаються. У деяких моделях цю операцію можна зробити навіть однією рукою, натиснувши на кнопку, розташовану в муфті ручки.

Амортизатори
Амортизатори дозволяють поглинати удари при їзді, надають візку плавний хід, що сприяє засипанню дитини, а якщо малюк заплакав, його завжди можна заколисати. У дешевих моделях цю функцію виконують ремені, за допомогою яких рама кріпиться до шасі з колесами. Звичайно, ремені недовговічні, але вони менше скриплять і досить добре качають коляску. У дорогих моделях колясок шасі має пружинну закриту (і навіть регульовану залежно від ваги дитини і дорожнього покриття) систему амортизації (Bebecar, PegPerego).

Колеса коляски
Великі колеса необхідні для хорошої прохідності коляски. З маленькими колесами вам буде складно заїхати на тротуар. Більший діаметр - вище прохідність. Менше - краще маневреність. Тому для лісових прогулянок вибирайте коляски з великими колесами, а для міста з маленькими. Надувні, т.зв. пневмоколеса, роблять хід коляски м'якше, але може виникати необхідність їх підкачувати або ремонтувати. Цих проблем немає в коліс з терморезиною - близькою по пружності до надувних, але більш практичною. Чим більші і ширші колеса - тим легше проходить коляска по снігу і бруду. Нижче наведені варіанти колясок з великими і маленькими колесами.


Колеса коляски Колеса коляски


Маленькі пластикові колеса істотно полегшують конструкцію коляски і роблять її менш габаритною. Здвоєні плаваючі колеса дозволяють збільшити маневреність коляски. В цілому, маленькі колеса ідеальні для прогулянок влітку по рівних доріжках і походів в магазин. Плаваючі колеса обов'язково повинні мати фіксатори, що дозволяють при необхідності надійно закріпити колеса в одному положенні (ця функція може виявитися дуже корисною при русі по поганій дорозі). Ідеально, якщо конструкція коляски передбачає знімні колеса і дозволяє, в залежності від ситуації, вибрати той чи інший варіант.

Гальма коляски
Зверніть увагу на надійність і простоту використання гальм. У більшості колясок з великими колесами стоянкові гальма цілком надійні, дивіться тільки, щоб вам було зручно і не псувалася взуття при їх використанні. З маленькими колесами все, як завжди, на порядок гірше. На багато добротні коляски, природно, з великими колесами встановлюються ручні робочі гальма. Це дуже зручна річ, особливо при спуску (та й на підйомі, щоб перепочити): не доведеться упиратися. Ручне гальмо особливо оцінять витончені мами, вага яких не досяг шістдесяти кілограмів. Натискаючи гальмо рукою, ви дозволите візку скочуватися зі зручною швидкістю. По-перше, перевірте - чи легко без допомоги рук безшумно поставити коляску на гальма і зняти з нього. І, по-друге, переконайтеся, що гальмо при цьому надійно фіксується в заданому вами положенні.

Рама коляски
Рам існує безліч. Чим в рамі менше пластику, тим краще. Сталеві рами надійніше алюмінієвих, а важать вони, що дивно, однаково! Найнадійніші - хрестоподібні рами, цей тип використовується як мінімум років сорок, яскравий його представник - моделі виробництва ГДР, на яких возили ще нинішніх батьків. Для блізнецових колясок хрестоподібна рама теж цілком підходить.

Функція автолюльки
Цілісний литий корпус з удароміцного пластика не тільки надійно захищає дитину під час прогулянки, але і дозволяє перевозити малюка в автомобілі. Для цього автолюлька комплектується спеціальним набором для закріплення на задньому сидінні і м'яким утримує ременем, а також спеціальної подушкою-підголівником - для додаткового захисту голови дитини. Комплект безпеки може продаватися окремо.

Ручка коляски
Зручно, якщо конструкція коляски дозволяє регулювати висоту ручки, підлаштовуючи її під зростання "водія" коляски. Добре, якщо ручка складається (не забувайте про тісні ліфтах). Зручно також, якщо її можна перекидати, щоб у залежності від обставин. Ця деталь дозволяє в будь-який момент розвернути малюка так, щоб сонце не світило йому в очі і вітер не дув в ліцо.Проверьте, наскільки надійна ручка і наскільки міцна і зручна надіта на неї пластмасова насадка (якщо вона порветься, вам доведеться триматися руками за метал , що не дуже-то приємно).

У коляски повинен бути міцний каркас безпеки
Каркас безпеки - це те, що знаходиться під тканиною, обтягує корпус коляски. Він повинен бути вентильований і добре, якщо він виготовлений з ударостійкого пластика (в колясках трансформерах пластикових каркасів не буває). Поторкайте борту коляски: якщо ви відчуєте, що під тканиною немає жорсткої основи, то для зими така коляска не дуже підходить.

Матеріал, з якого зроблена коляска
Матеріал, з якого зроблена коляска, повинен бути міцним і легко стиратися. Деякі коляски обтягнуті тканиною. Це не дуже зручно, так як таку коляску складно мити.Також потрібно враховувати, що синій і блакитний кольори більш інших схильні до вигоряння на сонці. Світла коляска буде сильно бруднитися.

Габарити коляски
Визначтеся з габаритами коляски, в т.ч. в складеному стані. Вона може не пройти в Ваш ліфт або не поміститься в передпокоях.
Перш ніж купувати коляску, не полінуйтеся і виміряйте проріз ліфта у вашому домі. Якщо з прогулянковими простіше, то моделі для немовлят в переважній своїй більшості діляться на дві категорії: ті, що в наші кабінки для гномиків просто не влазять, і ті, які потрібно туди заштовхувати. У "групу ризику" потрапляють трансформери та деякі люльки польського походження. Мабуть тому, що італійці до життя відносяться легше (а може, у них теж існує проблема маленьких ліфтів) - з їх товаром подібних негараздів майже не трапляється.

Значення компактності коляски для вашої родини буде залежати від двох невідомих:

  •  Наскільки мобільний спосіб життя ви плануєте вести після появи малюка (а якщо по-простому - чи часто будете укладати колясочку в багажник автомобіля);
  •  Скільки метрів-сантиметрів ви готові поступитися візку для "проживання" в коридорі (або іншому місці квартири).

Ваше завдання - зробити відповідні розрахунки. А відповідна пропозиція завжди знайдеться.

Дайте відповідь також на питання:

  • Де буде стояти коляска, скільки місця займає, чи зручно її туди ставити і діставати? Чи не заважає коляска тепер?
  • Чи є вантажний чи пасажирський ліфт?
  • Чи будуть вам допомагати винести коляску?
  • Місце прогулянки. Тут треба врахувати все: місто, дача, парк, чи збираєтеся заходити в магазин коляскою.
  • Як помістити немовляти і коляску в машині?


Вага коляски
Найголовніший фактор при виборі коляси - вага, але всі коляски для новонароджених досить важкі (не менше 12 кг), тому тут потрібно розумно підходити до очікувань і вибору. Якщо у Вашому будинку є ліфт, або ж Ви живете на першому поверсі або в приватному будинку - проблема ваги не стоїть гостро, в разі ж відсутності ліфта необхідно зрозуміти як Ви будете переміщати коляску з квартири на вулицю.

Добре якщо можна залишити коляску знизу і пристібати її чим-небудь до сходів або батареї, але так як у багатьох будинках цього зробити не можна, потрібно продумати як Ви будете піднімати коляску додому. Швидше за все Вам потрібно буде піднімати люльку з малюком окремо від шасі, тому в цьому випадку радимо звертати увагу на вагу люльки і на можливість легко від'єднати люльку від шасі, трнасформери без можливості від'єднання люльки в цьому випадку краще взагалі не розглядати.

Аксесуари коляски
До сучасних колясок додається маса найрізноманітніших аксесуарів. Перерахуємо лише деякі з них.

  • Капюшон (тент). Розрахований служити захистом від сонця і опадів, повинен якомога більше закривати в піднятому стані і якомога більше відкривати в стані опущеному.У деяких сучасних колясок тент сконструйований таким чином, що його нижню частину можна закріпити і на передньому (тобто далекому від "водія"), і на задньому (тобто ближньому до "водієві") наприкінці кузова коляски. Це дуже зручно при захисті дитини від сонця, яке намагається проникнути в затінену, здавалося б, коляску при зміні її "курсу", а також у міру власного просування по небосхилу.
  • Фартух. Чохол, що надягається на корзину або сидіння для захисту від дощу, вітру і т.п. Фартух разом з тентом повинні утворювати затишний і зручний для дитини "будиночок", в якому йому будь-яка негода дарма.
  • Захист від дощу. Чохол, який одягається на коляску, щоб захистити дитину від опадів.
  • Пластиковий чохол. Захищає від вітру, хуртовини, дощу.
  • Антимоскітна сітка. Захист від літаючих комах.
  • Кошик для багажу. Кріпиться до шасі, дуже зручна річ, оскільки витримує досить велику вагу. Сітка внизу коляски повинна бути міцною і, бажано, глибокою. Дуже зручно, якщо коляска комплектується сумкою, яка вішається на ручку. Якщо такий сумки немає, то радимо її придбати.
  • Сумка для багажу. В сучасних колясках виконується з того ж матеріалу, що і оббивка кузова. Кріпиться до ручки. Може перетворюватися на подушечку, на якій мамі буде м'якше і зручніше, скажімо, проводити час на лавці, поки малюк спить.
  • Задня підніжка. Призначається для другої (старшої) дитини.
  • Хутряний конверт. Якщо в місцевості, де ви проживаєте, взимку температура опускається нижче -5 градусів, вам буде потрібно хутряний конверт. Бажано, щоб у зимового спального мішка не було клейової основи. Однак, можна обійтися і без хутряної конверта, якщо у вас вдома є стара шуба або дублянка з натурального хутра. В цьому випадку потрібно вирізати з шуби, окремо, підстилку в коляску і, окремо, хутряної плед, яким можна вкрити дитину зверху. Коли малюк підросте, ці заготовки вам знадобляться для прогулянкової коляски або санок. Також хутро можна покласти взимку на сидіння гойдалок, якщо дитина захоче погойдатися.


Де ви будете експлуатувати коляску?
Визначтеся, де Ви будете експлуатувати коляску - у місті на асфальті, або на природі, на грунтових доріжках. Від цього залежить: тип шасі, система амортизації, параметри коліс. Існують, щоправда, й універсальні шасі з регульованою жорсткістю підвіски.

Тест-драйв коляски в магазині
Визначившись з моделлю коляски, не варто поспішати оплачувати покупку. Спочатку потрібно ретельно оглянути її на наявність дефектів і, по можливості, випробувати в дії - скласти-розкласти, підняти, перекинути ручку, покачати, пристебнути-відстебнути знімні деталі. Адже надалі мамі доведеться проробляти все це практично в "похідних" умовах. Необхідно перевірити чи не "бовтаються"  колеса при їзді, чи не веде коляску в сторону, причому, пневмоколеса для цієї процедури повинні бути накачаними.

Після оплати потрібно обов'язково взяти чек, який гарантує покупцеві в разі виявлення прихованих дефектів, поміняти або навіть повернути коляску в магазин.

Роблячи покупку в інтернеті, треба розуміти, що модель, яка сподобалась, на картинці може виглядати набагато привабливіше, ніж насправді. Тому краще відразу з'ясувати умови повернення або обміну, якщо коляска-таки не підійде. У будь-якому випадку, "віртуальні" магазини теж підкоряються правилам торгівлі і Закону про захист прав споживачів.

Тексти та аудіо ТОП-10 колядок

Різдво Христове - одне з великих свят, яке відзначають усі віруючі християни. І зараз, з відродженням певних духовних цінностей, цьому ...