понеділок, 26 березня 2012 р.

Гурт "Double Life". Відео, фото, музика, тексти пісень

"Double Life"
Гурт "Double Life". Відео, фото, музика, тексти пісень

Міша та Вова, а разом вони — гурт "Double Life". Їм по 20 років, а гурту 22 березня виповнилось 1 рік!

Лірично пишуть та виконують пісні про кохання і не тільки... І в них це гарно вдається! У цьому, нещодавно, переконалася уся країна:



Double Life - Твій вогонь (Версія з шоу "Україна має талант" - Скачати)

Текст пісні з акордами.

Double Life - Твій вогонь (Скачати)

С Em
Твій вогонь захопив мене, з першого дотику
C Am
Твій вогонь захопив мене, з головою
F Dm
Навіть густий дим не зажмурить мені очі
Am C
Навіть терпкий пил не зіпсує твій смак
F
намалюю твій портрет на своїй стіні,
Dm
безперервно до тебе летять мої думки
Am G
тільки не гаси свій вогонь
F
я біжу, вже від'їжджає мій потяг
Dm
безперервно до тебе росте мій потяг
Am G
тільки не гаси свій вогонь

Припів
C G
Коли ми в двох нам не вистачає неба.
Am F
ти саме та що мені так треба
C G
коли ми вдвох море поколіна,
Am Dm Em F C
ти моя єдина, моя єдина

проіграш
Dm Em Am F Dm Am C G

Твій вогонь запалив мене, не на мить, а назавжди
Твій вогонь запалив мене, не без бою
Перестань собі шукати новий день
Перестань собі шукати новий світ
Викарбую десь у себе на долоні
Символи і знаки нашої мови
Тільки не гаси свій вогонь
Прибіжу до тебе і ти скажеш:
«Зупинись, не треба більше казок
Тільки збережи наш вогонь»

Приспів


Рингтон Double Life – Твій вогонь (Скачати)
________________________________________________


Гурт "Double Life". Відео, фото, музика, тексти пісень

Ще пісні гурту "Double Life":
Гурт "Double Life". Відео, фото, музика, тексти пісень


Double Life - Made in china

Тексти та аудіо ТОП-10 колядок

Різдво Христове - одне з великих свят, яке відзначають усі віруючі християни. І зараз, з відродженням певних духовних цінностей, цьому ...